هتل های دبی
نوشته شده توسط : maryam

هتل های دبی

هتل سنت جورج دبی

هتل سنت جورج دبی از هتل های منطقه دیره میباشد که در خیابان الراس واقع شده است .هتل 3 ستاره سنت جورج دبی مقصدی مناسب برای گردشگرانی است که برای کار و تجارت ، یا تفریح به دبی سفر کرده اند . دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل عمومی و هزینه اقامت مناسب نیز از دیگر دلایل برتری هتل سنت جورج در دبی  است .این هتل بهترین خدمات را به مسافران تور دبی آذر 94 ارائه میدهد.

 هتل  سنت جرج  دوبی دارای 140 اتاق و سوئیت استاندارد ، پاک و بدون دخانیات است که از چشم انداز بی نظیر منطقه دیره  دبی و بخش تازه ساخت بردبی به صورت همزمان برخوردار می باشد . مسافران تور دبی آذر 94 میتوانند با اقامت در این هتل از اتاق های هتل سنت جرج در دبی با داشتن مبلمانی شیک و مدرن با طراحی و رنگ آمیزی زیبا ، دارای اتاق نشیمن به همراه نمایی زیبا از خلیج می باشد.به دلیل قیمت مناسب اقامت در این اتاق ها ی هتل سه ستاره سنت جورج دبی، مسافران زیادی خواهان سکونت در آن می باشند استفاده نمایند.در تور دبی پاییز 94 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.

امکانات هتل سنت جورج دبی:

امکانات هتل سنت جرج دبی سرویس نگه داری از کودک ، میز بیلیارد ، صندوق امانات ، ترانسفر رایگان به فرودگاه ،  آسانسور ، صرافی ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات کپی و فکس ، خدمات خانه داری ، پذیرش و تحویل سریع و شبانه روزی ، لابی ، سالن کنفرانس ، روزنامه ، سرویس فرنگی ، مرکز تجاری و فروشگاه و انبار بار و چمدان  از جمله امکانات رفاهی هتل سنت جرج می باشد.

در تور دبی میتوانید با اقامت در این هتل بهترین لحظات را سپری کنید.

هتل سنت جورج دبی

هتل سنت جورج دبی

 

هتل کی پورت این دبی

هتل کی پورت این واقع در خیابان الرقه دبی به دلیل برخورداری از موقعیت مرکزی ، به بسیاری از جاذبه های توریستی و مراکز تجاری دبی نزدیک می باشد.این هتل مجهز یکی از گزینه های مناسب برای گردشگرانی است که برای کار و تجارت و یا تفریح ، به دنبال هتلی با امکانات معقول می باشند .در تور دبی پاییز 94 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.

بهره مندی از کامل ترین خدمات ، رعایت تمیزی و بهداشت و قیمت مناسب ، از دیگر محاسن هتل کی پورت این دبی است . فضای داخلی هتل دنج و آرام بوده و از طراحی مدرن بهره برده است . مدیریت و کادر خدماتی هتل شبانه روز در تلاش هستند تا با ایجاد محیطی شاد و صمیمی ، اوقاتی به یاد ماندنی و مفرح را برای مهمانان تور دبی آذر 94 به ارمغان بیاورند .اتاق های هتل  کی پورت این متشکل از اتاق های یک تخته و دو تخته و شاه نشین است که استاندارد و لوکس ، پاک و بدون دخانیات بوده و به زیبایی مبله شده اند .

هتل کی پورت این دبی

مطالب مرتبط:

هتل سنت جورج دبی

 

هتل کی پورت این دبی

تور لحظه آخری دبی

تور دبی پاییز 94





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: